Reklamácia a výmena tovaru

Reklamačný poriadok
 
Vybavenie reklamácie sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom, kde podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí.
Ak Kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do dvoch dní od prevzatia zásielky, uplatniť u Predávajúceho. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované.
Kupujúci je povinný Predávajúcemu reklamovať vady tovaru zakúpeného na www.wrapie.sk bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.
Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri kúpe zaslaná elektronická faktúra, na e-mail uvedený pri vypňovaní informácii, pri objednávke Kupujúcim. Faktúra (doklad o kúpe tovaru) slúži zároveň ako záručný doklad.
Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho a úplne zaplatený.
Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia Kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu.
Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Náklady na dodanie reklamovaného tovaru Predávajúcemu uhrádza Kupujúci. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením takejto reklamácie vo výške 15 EUR.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu čo najskôr, v zložitých prípadoch do týždňa. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
 
 Ako postupovať v prípade reklamácie/Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
KAM TOVAR VRÁTIŤ
Tovar môžete tovar vrátiť na adresu Petra Tichanská, Misionárska 25, 949 01 Nitra, SR. Vrátený tovar prosím dobre zabaľte, aby sa predišlo k jeho poškodeniu behom prepravy. Pri vrátení doručte tovar v pôvodnom stave ako pri prevzatí. Tovar odoslaný na dobierku nepreberáme! Zaväzujeme sa vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru na zákazníkom uvedený bankový účet.
 
Výmena tovaru v 30-dňovej lehote / zmena veľkosti.
Tovar je možné vymeniť do 30 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Taktiež Vám bez problémov zdarma upravíme veľkosť náramku. V takom prípade nás kontaktujte emailom na info@wrapie.sk a odošlite na adresu Petra Tichanská, Misionárska 25, 949 01 Nitra, SR. Po doručení zásielky Váš požiadavok spracujeme v čo najkratšej dobe.
 
V prípade, že  vaša Reklamácia bola uznaná ako opodstatnená, máte právo:
a) na bezplatné odstránenie vád, ak je to vzhľadom na tovar možné
b) na výmenu tovaru za rovnaký tovar alebo za náhradný tovar za podobnú cenu, ak vada na tovare odstrániteľná nie je
c) na primeranú zľavu z kúpnej ceny, ak vada nebráni tomu, aby sa výrobok mohol riadne užívať
d) na vrátenie kúpnej sumy a odstúpenie od zmluvy, ak vada na tovare je trvalá a je neodstrániteľná.

Vraciame peniaze len PREVODOM NA ÚČET, reklamovaný tovar poslaný spätne ku nám spôsobom na dobierku neprevezmeme.
 Adresy pre reklamáciu:
  • zásielka Slovenskej pošty, Českej pošty: Petra Tichanská, Misionárska 25, 949 01 Nitra.
  • zásielka Packety, Zásilkovny: Petra Tichanská, Misionárska 25, 949 01 Nitra.
  • zásielka kuriérskej spoločnosti - napr. DPD, SPS, DHL, GLS a podobne: Petra Tichanská, Misionárska 25, 949 01 Nitra.
Tel.: +421918630302, e-mail: info@wrapie.sk
 
V prípade, že  vaša reklamácia bola uznaná ako opodstatnená, máte  právo:
a) na bezplatné odstránenie vád, ak je to vzhľadom na tovar možné
b) na výmenu tovaru za rovnaký tovar alebo za náhradný tovar za podobnú cenu, ak vada na tovare odstrániteľná nie je
c)na primeranú zľavu z kúpnej ceny, ak vada nebráni tomu, aby sa výrobok mohol riadne užívať
d)na vrátenie kúpnej sumy a odstúpenie od zmluvy, ak vada na tovare je trvalá,  a  je neodstrániteľná.

Vraciame peniaze len PREVODOM NA ÚČET, reklamovaný tovar poslaný spätne ku nám spôsobom na dobierku neprevezmeme.
O stave reklamácie Vás budeme čo najskôr kontaktovať a chybný alebo poškodený tovar bude opravený, vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.